Boost-programmet, del 1

Av Fredrik
Dela:

Marknadsförare! Om du inte är glad på jobbet och vill och kan mycket mer än du får utrymme till, då kan du förstås byta jobb. Bli konsult t.ex. 

MEN kanske finns potential där du är idag – trots allt. Kanske DU är potentialen. Vår undersökning av marknadsförarnas psykosociala arbetsmiljö visar att marknadsförarna tycker att det är roligt att hänga med i utvecklingen, vill mycket, gör mycket och släpper sällan tankarna på jobbet. Samtidigt upplever många ledningen och resten av organisationen som den största utmaningen att övervinna. Det beror antagligen på att du, av naturliga anledningar, ligger långt före dem i förståelsen och utvecklingen inom ditt område.

Vi har skapat ett kort boost-program, för dig som är redo att förändra din organisations syn på marknadsföring och på dig.

Nu gör vi det här!

 

Del 1: Vinn förtroendet internt

Del 2: Förtydliga din roll

Del 3: Rapportera i siffror

Del 4: Ta hjälp!

 

Börja med att ladda ner Boostprogrammet del ett – övertyga internt.pd

Publicerad
12 mars, 2019

Gillar du det du läser? Dela gärna!

Relaterat innehåll